Friday 10 August 2012

Mimpi Sambil Qeyau...

(Gambar Hiasan)

hahaha.. nk cita pun dah nk tergelak... korang penah x.. masa tengah sedap2 tido termimpi menda yang menyakitkan hati.. sampai korang menangis... Seingat aku.. dari aku sekolah rendah sampai skarang.. baru 2 kali aku mimpi sambil nangis... masa sekolah rendah tu aku ingat masa aku terjaga dah.. aku dok tengah qeyau.. haha.. malu sorang2.. tapi aku x ingat mimpi dia apa.. 
Yang erannya.. semalam jadi pulak.. aku mimpi aku nk wat keja sekolah.. tapi.. abah panggil.. aku pun p kt abah.. abah suh picit kaki dia.. aku kata la nk wat keja sekolah ni.. abah aku kata.. x payah lg.. mai picit kaki ni... aku jadi sakit ati sgt.. tendang2 kaki aku x puas ati... pastu qeyau.. hahaha... tiba2 en.suami kejut aku dari tido.. "ayg..ayg.. pasai pa ni.. mimpi apa.. ".. aku wat x taw ja.. termalu sendiri.. haha.. bila dah siang.. tersenyum la sorang2.. boleh jugak mimpi cm tu no...haha...

(Gambar Hiasan)

Lagi satu ni.. masa aku sekolah menengah... aku nk demam masa tu.. tido sambil letak kain selimut atas badan.. aku mimpi buah durian besaq tindih aku... aku asa penat sggt nk tolak buah durian tu.. berattt.... pastu tiba2 terjaga.. kak aku kejut.. kenapa dia tanya... aku tanya dia balik... abah beli buah durian ka.. dia kata mana ada.. pastu aku ckp la.. tadi ada buah duiran besaq atas badan cek.. dok malam tu aku demam.. aku pun x taw napa... mungkin masa tu badan kita lemah.. ada ja menda pelik2 jadi... skarang ni minx di elakkan la... risaw weh... huhuhu...

No comments:

Post a Comment